Felhasználói támogatás

Felhasználói támogatás

Egy informatikai rendszer hasznosságát általában avval növelhetjük leghatékonyabban, ha a felhasználóknak megmutatjuk a rendszerekben rejlő lehetőségeket, és ösztönözzük őket azok használatára.


helpdesk-3

Felhasználói támogatás – Helpdesk

Felhasználó támogatásunk egyfelől az ad-hoc jellegű kérdések és feladatok megválaszolásából és megoldásából, másfelől a rendszeres felhasználói oktatásokból áll.
Szolgáltatásunk elérhető kihelyezett vagy távoli helpdeszkes, illetve alkalmi segítségnyújtás formájában is.

helpdesk-2

Akik minket választottak

  • Neckermann Utazás
  • Intertoll Europe
  • Ferring Magyarország
  • Grube Kft.
  • Consultatio Gazdasági és Adóügyi Tanácsadó Kft
  • INOTAL Aluminiumfeldolgozó Zrt.