Skip to main content

Szolgáltatások

A tervezéstől a kivitelezésig

Szolgáltatások

A tervezéstől a kivitelezésig

Tervezés

Szakértői támogatás döntéshozóknak


Az informatika rohamos fejlődésének köszönhetően a vállalkozások számára igénybe vehető szolgáltatások köre egyre csak bővül. A nagy választék miatt a megfelelő szolgáltatások megtalálása komoly kihívások elé állítja a cégvezetőket.

Ezekben a kihívásokban igyekszünk segíteni egyik legrégebbi szolgáltatásunkkal, az informatikai tanácsadással, amelynek keretében szakértői támogatást nyújtunk a döntéshozóknak, ezzel elősegítve a lehető legjobb megoldás megtalálását.

Konzultáció keretében felmérjük az üzleti igényeket, hogy melyek azok a nehézségek, amelyeket le kell küzdeni, és segítünk a legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában.

Arra az esetre ajánljuk szolgáltatásunkat, ha

  • szeretnék hatékonyabban kezelni a felmerülő IT-feladatokat,
  • szeretnének időt és költséget megtakarítani egy korszerű és jól működő rendszerrel, és
  • szeretnék átalakítani a meglévő folyamatokat, de nem ismerik a lehetőségeiket, vagy hogy miképpen kezdjenek bele.
    Bővebben
    Bezár

    Beüzemelés

    Bevezetés és migráció


    A néhány felhasználós kis rendszerektől a több száz felhasználós nagyobbakig mindenki számára megtaláljuk a megoldást az új szolgáltatások bevezetésére, illetve a régi rendszerek megújítására. A felhasználók gyakran tartanak egy új, még ismeretlen rendszertől, ezért az átálláskor a hagyományos projektkezelésen túl általában szakértői támogatásra is szükség van a felmerülő kérdések megválaszolásának érdekében.

    Szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy leendő ügyfeleink minél gyorsabban választ kapjanak felmerülő kérdéseikre, így zökkenőmentesen és költséghatékonyan valósulhat meg az átalakítás. A migrációt követően a felhasználók az első lépéseket szakértő kollégák közreműködésével tudják megtenni, ezáltal elsajátítják a rendszer magabiztos használatát.
    Bővebben
    Bezár

    IT

    Informatikai hálózat üzemeltetése


    Korábban egy-egy szolgáltatás bevezetéséhez és karbantartásához főállású rendszergazdákra volt szükség, akik beüzemelték a szervereket és a különböző eszközöket, programokat telepítették, gondoskodtak a mentésekről, frissítésekről, valamint segítettek a felhasználónak.

    Az informatika fejlődésével ezek a feladatok ma már gyorsabban elvégezhetők, automatizálhatók, tehát jelentősen megváltoztak az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok, ezzel együtt pedig a rendszergazdák szerepe is.

    Egy korszerű, jól megtervezett és üzemeltetett rendszer költséghatékony, biztonságos, több és jobb szolgáltatást képes nyújtani a felhasználóknak, mint korábban.

    Távoli vagy helyszíni üzemeltetés formájában ezt a korszerű és hatékony rendszergazdai szolgáltatást kínáljuk, hogy önnek csak azzal kelljen foglalkoznia, amivel valóban szükséges.

    Bővebben
    Bezár

    Felhasználói támogatás

    Helpdesk


    Egy informatikai rendszer hasznosságát általában azzal növelhetjük a legegyszerűbben, ha megmutatjuk a felhasználóknak a rendszerben rejlő lehetőségeket, és ösztönözzük őket azok alkalmazására.
    Felhasználótámogatásunk egyfelől az ad-hoc jellegű kérdések és feladatok megválaszolásából és megoldásából, másfelől a rendszeres oktatásokból áll. Szolgáltatásunk elérhető kihelyezett vagy távoli helpdesk, illetve alkalmi segítségnyújtás formájában is.
    Bővebben
    Bezár

    Jelentkezzen ingyenes konzultációnkra!

    Kollégánk rövidesen megkeresi egyeztetés céljából.
    Cégnév*
    Telefonszám*
    Kérjük, hogy válassza ki, miben segíthetünk!
    Megjegyzés
    Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

    Kapcsolat